Tuesday, June 15, 2010

:: hari "sakit" ::

salam ^_^
aip2 buchuk.. bintang.. domo..

nak tido.. pening..
bangun tido.. sakit perut..
nak blogging.. demam lark..

setelah kepenatan semalam.. hari ini aku telah "membayar" semua hutang piutang ketiduran ku .. hee~.. mcm ane aku membayar nye.. dengan memakan dan berbaik sama itu panadol 2 bijik.. woissh, aku bukan nak bunuh diri.. aku mmg pening.. oleh sbb aku nih jenis rajin tahap dewa makan panadol.. jadi, telan 2 biji pown aku dah ley tidur lena bermimpi sang putera yang aku idamkan.. wahhh!!~
bangun je subuh.. mak aihss.. sakit tol perut..!!
excuse from class..
zzz again..
kalian jangan ckp aku malas.. aku excuse bersebab taw!.. ptg nyer.. aku gi kelas..
skrg... aku demam!!! :(

---matakumengeluarkancecair---
aku tak nangis..
tak!!.. aku tak nangis larh..
mak.. lang demam.. hurm.. nak bubur ngan kangkung goreng merah mcm mak selalu buat tu..
tp.. lang xlrt nak drive balik Kj minggu nih..
:(

** pen hijau.. hee~

1054pm

No comments: