Tuesday, June 29, 2010

:: think 'bout it ::

salam ^_^

kalkulator dan nombor

esok ade test biostatistik .. hurm.. bru 70% aku study.. sejak otak aku nih.. mcm2 bnda ade.. itu ini.. sana sini.. sume ade! letih yang lom jugak hilang2.. hurm.. :(

semakin hari, hidup akan semakin mencabar.. betul x?
tak tahu larhkan. kot2 hidup kalian mcm tu jgk..
seperti hari2 yang sudah... hurm...
ujian Allah utk umat-Nya berbeza..
ustazah sekolah dulu pernah bg nasihat..

" ujian yang Allah bagi adalah berdasarkan kemampuan kita sendiri.. Allah takkan menguji kita jika kita tak mampu atasi masalah itu... jadi berusahalah.. dan berdoalah"
-wallahualam-

ya!aku mengaku...
aku dalam permasalahan
yang mungkin ade dlm kalian pernah alami.. atau ni mslh pelik bagi kalian...
xpelah, belum masanya utk aku ceritakan... terlalu peribadi bagi aku.. dan juga mereka yang terlibat..
aku harus menghormati mereka yang aku cintai itu..
insyaAllah..
aku percaya.. Allah akan membuka jalan yang sebenar-benarnya buat kami..

---tabah---
aku ingin jadi setabah mereka..
aku cuba..

*berusahalah...

1246am



No comments: