Thursday, June 24, 2010

:: kecemasan.pertolongan cemas.aku lak yang sakit ::

salam ^_^
aip buchuk.. bintang.. domo!~

"encik..encik... encik.. tercekik ker?"
1,2,3.. up!

(adess... sekali beban kena angkat lg tinggi dari ketinggian aku)

745am.. aku kumpul kat kolej.. dan lam kul 830.. ke JPA..
bla bla bla... seminar itu dan ini... campur ngan praktikal CPR.. dan aktiviti lasak pown.. menjelma!
wuhuuu!~ aku dan geng2 seperjuangan.. kena belajar rawat dan angkat mangsa dengan "pengusung" dan lalu semua halangan2.. waaaaaa~~ halangan sekali lagi tinggi dari aku.. panjat situ dan sini.. habis aku!
panjat stagging ketinggian 7 kaki lebih.. dan tampu mangsa untuk ke atas.. dan turun bawah.. wuhuuu!! sakit dowh aku!
merah tangan2.. huhu.. kaki aku.. dh cramp sekarang!!!!~.. perut da mulai tanda2 gastrik..
dan sekarang... AKU LAK YANG SAKIT!!

---sakit---
hurm.. sakit tol.. kaki.. hidung sumbat.. gastrik lagi.. letih tol..
nak tido.. otak lak.. duk berjalan jerk.. so, xleh tido.. sbb letih + otak xmo tido.. jadi.. xleh tido!

---sayam2---
will never let u go~..

terbayangkan mcd.. tp.. malas nak drive.. ade sesapa nak tlg post kan utk saya x?

1120pm


No comments: