Saturday, March 13, 2010

:: 2hours.. leave da lurve ::

salam ^_^
ello there!~..
hye bintang <3 ku !~
[@ umah family.. wif my buchuk]

wink*..
bangun je tido..wat ape2 yg ptt.. berbekalkan mata yang bengkak..coz xcukup tido..huhuh.. aku gagahi gak..
drive by myself to my hometown.. (seb bek ade cuya..ley gak wat teman berborak).. mcm2 cite kuar td.. hahah..pstt.. secret lerw.. keh3.. lurve lurve.. hik3..
before gerak tu..sempat la pamitan ngan mereka2 di u.S.. eh salah.,.diorg yg gerak dulu.. so diorg yg pamitan ngan aku.. hehe~~.. guys, jumpa lagi seminggu dari sekarang.. ye!! kite wat jagung bakar version 2 lak.. hehe~
opss.. lalala~
alhamdulillah.. aku dan cuya selamat smpai di rumah ku halaman ku..kampungku.. ketengah jaya!~
sms kepada mereka yang patut.. ckp daku dan cuya dh smpai..
hurm.. lunch3.. lepak.. then, antar cuya ke paka semula..
"lepak" wif mum and my sis at lepaking site umah aku.. talk bout everything.. bout the story of tandas.. exam..putih..buchuk..jagung bakar punya projek.. mak aku gelak besar..hahaha~
( bak kata mak.. nama je mak dgr..nnti ajak sume2 dtg umah )hoho.. insyaAllah..~

hurm.. still teringat sal mlm td.. tersenyum2 aku.. hehe.. lawak2..

now..aku nak story skit sal semester neh.. semester 4.. hurm..
sem neh byk bnda yg terjadi.. yela..persahabatan..cinta..kasih ..rindu.. gelak..
sume ada.. sem ini aku belajar mcm ana memendam segala perit dalam hati..dan jadikan sebagai motivasi..
Alhamdulillah, aku bahagia ngan hidup aku..dan bersama mereka yang mencintai aku..
syukur.. walaupun seribu satu cerita yang hadir, aku still mcm skrg.. mcm besa..gelak time perlu..sedey time pilu.. soal study..pergh..susah giler sem neh.. byk klinikal..adess.. hope the best la exam ari tu..
sem ni gak..aku dpt pinky baru.. i mean.. laptop baru.. then, i got putih.. my viva.. hik3.. lurve?
hurm.. yes!.. i got a lots of lurve.. frm u.S girls.. family, gB gang.. friends.. family.. and buchuk..
opss.. lalala~

hurm.. mata dah nantok..
so.. need to go..
esok story lain lak..
hik3..
nyte2 ye sumer2..
u.S gilrs.. rindu kalian!~.. take care.. hv a nice oliday babe!
kawan2ku syg.. hehe.. jmpe lg seminggu dr sekarang!~
lien.. shbt ku tercinta.. kamoo..karok ye nnti ..hik2..
hurm. wink*
buchuk.. always be my side.. (hanya mereka yang mehamami akan mengerti)
awak.. take care.. no injured2..
** LC.. gig kita nanti!!!! kasi pecah speaker babe!!!~
-lurve-
1129pm

No comments: