Thursday, March 11, 2010

:: didalam hujan renyai aku mengintai langit ::

salam (^_^)
ello bintangku *!~
(mood hari ni : sy eppi.. sy eppi ssgt.. hihi)

hurm, eppi ye.. jom lepak ..tgk setakat mana ke"eppi"an aku hari ni.. hehe..
ape yg berlaku ari ni... xley nak masak.. so makan nasi kukus.. punyalah ber"boloq" kwn2 aku nih.. cuya ngan azi..
simpang kiri..ckp kanan..
aku ni dh la buta jalan K.T..al maklumlah,..since study sni..bru reti nk study jalan2 K.T..huhu..
tu pun..besa org yg bawa kan.. i mean..hang out with hurm.. lala.. kwn.. dan sape2 jerk yg berkaitan..
huhuhu~ok la..dpt mkn nasi kukus ngan ayam rempah.. ( pas ni try kat jalan kamaruddin lak.. mcm di katakan oleh encik nik)
port makan..hebat..!! bukan a&i..bukan meja makan eklusip..but...car park u.S..pergh..angin sepoi3..
~~study3..sms..fB

banana split's time!!!! wif cuya and lien..
(date ye..pes date kunun..hahaha.. - mcm mana org tu ketahui lah.. aku ade pes date)
story morry bout lurve wif cuya and lien.. ahaks.. gilak..
(belon tu mcm ane?)
"dimana cinta sejati..yang memberi ketenangan hati..."
pusing2 ikut jalan kampung..lalala~~

~study..
(dinner-burger..perghh besh3)
but..ngan lien jerk..u.S girls yg lain..hang out..ade xtvt pas exm katanya..aihs.. kalian jaat..!~
hpku..- silent..
(pabila bola dan futsal menguasi..hpku akan diam)
yg penting..m.U glory3 dan mlm td... 4-0 baham aC milan!~
(sekali lagi ke"eppi"an berlaku)

** lagu garasi dah dunlud..
** sok exam pagi smpai petang..
** malam tu.. hurm.. jagung bakar time!!
** u.S gilrs (ya, lien,tit,la,kien,azi and me) + encik sudin + encik mad jue (kien's bf) + org itu..( maybe..uhuk3) + my star! * ~
** sabtu pagi.. drive to home!! (thanks to cuya..sbb nk teman kak fa ..)
** cintaku akan ku tinggalkan di sini <3 wink*

~ maaf kan aku yang terus memujamu
~ maaf kan aku yang terlanjur merindu


1141pm-u.S
lurve buchuk

No comments: