Tuesday, March 9, 2010

:: maaf vs sorry ::

salam ^_^
ello bintang!~ *
hurm..study and study..tu yg aku wat ari ni.. sok ade biokem lak..adess..makin senak otak nih..
but, today enjoy gilak...thanks to my dear sis yg ngade ..cuya!~ coz ley lak dia ajak aku study kat port baek pnyer..hahaha..kat car park u.S neh..adess..beralaskan tikar..guna meja jepun bulat..
kunun ahh tu..angin sepoi2 bhse ..otak segar..last2, aku gak yg penink..sbb note pnjg sgt..huhu~~

gastrik aku da makin ok...(sakit tu tetap sakit gak)..dan mcm2 aku teringin nak makan..hihihi..tetiba ley terbyg nk makan kuih yg manis2..roti buh planta dan guna..keh3..then, akhirnya..semuanya termakbul..coz..aku, lien, ya..gi psr..beli brg2 nk msk..terus aku dpt tunaikan hjt aku tu..hehehe.. ~ wink*

hurm..kalo based on tajuk post.."maaf vs sorry"..
yerp..aku mintak maaf td..then, blh lak..dia jwb..ingt ari raya je nk maaf2 neh..
adess
"awak, sy mmg mksdkan ape yg sy ckp tu.."
tp tula dia..sllu wat mcm tu..hurm..sesekali..mau gak aku cubit dia tuh..tgh siyes2 ley lak dia main2 mcm tu..adess..

wtv, ape yg aku fikir skrg.. nk hbiskan exam..
and..lepak wif u.S girls..and mybe him..uhuk3..
yg tu lom sure lg..tgk ahh mcm ane.... wink*.. lama gak xhang out sesama neh..huhu~
~ hik3.. awak..nk join?
mkn jagung bako ngan dak2 neh..
tgk bintang sesama..~

mak, ayah, adik, abg2, akak2..my lurve aqil and faez..
tunggukan kepulangan daku..ingat x plan ari tu nk oliday? huhu~
ppsttt..ayah..syg lak tgk sport rim si putih.. tp..mcm ane erks..
coz lang nk sport rim putih gak..huhu..

(kire2 bajet nk beli white roses ngan "bulu2" utk si putih)
~wif buchuk cyg..

No comments: