Monday, March 29, 2010

:: ::

salam ^_^
bintang?? ntah.. sbb blogging awal..

demam?? gastrik?? ape lagi lepas ni?? aku tanak cite ahh sal sakit neh.. sbb diri pown ngan sakit.. so.. lagi dicerita.. lagi sakit yang aku rasa.. kan..
hurm, ape erks.. hari ni kelas punyalah petang. kul 3 sampai 7.. adeh la.. letih2.. pes time masuk kelas pengajian malaysia.. (2nd time nyer class but... aku ponteng so jd pes time ahh).. not bad.. tapi mcm sengal skit.. sbb study sal sejarah kan.. yg dh lama aku tinggal.. huhuh~.. pastu kelas "fardhu ain" hehe.. adehla.. bila ntah nak start blajar.. alih2.. dpt assignmnet terus.. dua lak tu..
balik.. terus mandi.. letih tol.. (dah la xsehat neh)..
ade bro neh lak.. ajak aku ke kemaman.. ade job chantekk punya.. tp tengok ahh cm ane.. sbb need to bgtahu my mum dulu..

and now,
i'm waiting mr.s on his yM..
huhuhu~ adeh la.. arap la dia xmrh aku.. coz degil.. (dan skrg.. kes xdgr ckp.. aku demam)
:) (sayakan degil lagi garang wink*)

* sape mr.s hehe.. dia bdk ganas tapi jiwang..

adehla.. nak naip pun seksa dh neh.. mengigil.. tangan lak sakit.. hurm..
need to go.. yM time!!!

813pm

No comments: