Thursday, March 25, 2010

:: por de pes time .. " saya lerey" ::

salam ^_^
ello bintangku sayang yang kini jauh disana.. :)

aku , lien, ya @ ketengah jaya ( kampung ku )
hurm... perjalanan berjalan lancar~~ huhuhu :)
adehla... lien da pesan.. aku je yg xnk wat..
ntah la...
but, aku da pamitan..
huhuh~
kalo xpamitan.. nnti kang xbesh lak.. huhuhu~
dh smpai pown.. aku ckp gak..
last3.. td dia ckp..
xajak dia.. adeh la..
awak, sy xtaw awk tol2 semalam nak ikut sy balik kJ..
awk kan ske gak kenakan sy..
bukan xmo ajak..
xde mslh pown kalo awk ikut td..
ley awk gi futsal kat mesra mall..
silap2.. ley gi kuantan da esok..
arghh!! lerey nyer aku!!!!! ***

lgpun pk sal keje dia.. kan dia keje..
"kalo jadi, keje separuh hari"
adehh.. ni yg dia bg..

to lien, ya : hope kalian suka ahh dtg sni..
to awk : maaf la.. but i'm promise.. nnti sy akan ajak tol2.. heheh :)

mish badly!~
esok lepak mana ye.. yg pntg..esok..kite gi amik faez ngan aqiel sekali .. hehe :)

1131pm
dia ade futsal jam 12
"nak menggatal mcm ane..bukan main ngan pmpuan.."
" ade pown bkn kenal..."

No comments: