Tuesday, March 9, 2010

:: aku.exam.study.tension.gilak.gelak.penink.sakit perut.geram.blog.fB.dan mcm2 lagi ::

hye bintang..
bersinar kah kamu kat sana?
sbb aku resah sgt skrg.. knp ye..??
exam..study..nota yang panjang..
kesihatan tak menentu..
aku resah sgt2..hurm..bintang..dah lama aku xtgk kau bersinar kat depan aku..
aku rindu sinar kerdipan kamu..
arrgghhh...mcm ane nk mengarang neh..susah tol ayat nk kuar..siyes babe!, aku dlm tekanan skrg..!!!~ aku blurr lorh..nk study pun..satu bab amik berjam2..tu pun kalo ley tangkap..!! arghh..(hantuk2 pale kat dinding!!!!)
~smbil nyanyi dan dgr lagu nobody by wondergirls~
ya Allah, tamatkan lah tekanan ni...
(^_^)

keje bersilih ganti da skrunk..hurm...mcm ane la..adesss..
huhuhu..geram2..

(kosong)

mcm ane la aku nk pulihkan semua neh..
kuatkah aku????
hurm~~

:: qoute for today :: lurve grow up in my heart!~ wink* ::
0203am~ @u.S wif my buchuk

No comments: