Friday, March 19, 2010

:: ik ka aju angat... ik ka aju angat..dok dang e yek ::

salam ^_^
ello bintangku sayang.. :)
(ujan lorh.. bintang jauh... )

can u met me halfway??
(uihss..)

today.. nothing..but ape yg aku ley katakan.. hari yang pny matahari yang terang benderang..
x mcm kat kT.. ikutkan laporan kaji cuaca dan tsunami.. mnyatakan..hujan sampai besh kalo tido..
sambil mmpikan makan pizza tebal.. (besh3)
ditambah lak dengan dpt duit raya bila raya kat umah aku.. aihss.. org da keje nak mintak duit raya..
lalala~ tu urusan awak ngan my dad ye..dak ngade!~

hari ni gak last day aku cuti.. sok pagi2 dah bertolak balik u.S..
drive alone.. for da pes time..! perghhh!!~
insyaAllah, lam kul 9 gitu2 ahh..

haaa... berbalik sal ape yg aku dan lien diskusikan.. hurm nampak nya lain lak jadinya hari ni..
lalalala~~
(biarlah aku jadikan kenangan saja..wikikiki.. - bak kata org uganda.. xperlu dipostkan)

wink*..

guys, (azie and lin) jumpa esok ye.. wink*
hurm skrg ujan.. rsenyer aku pun akan berjangkit penyakit besh baring2 time ujan kot jap2 lg..
ley slip2 tewos..
huhuh..~~
(lipas ni duk lintas hormat lak depn aku.. sekali aku hempuk ngan "penghempuk ijau" ni kang... haaa)

ape ye.. hurm.. yg penting.. "aku happy giler"
"wendu ke hape??"
hahaha.. lien.. kamu ngerti ape yg daku katakan ini
hahaha~ wink* again and again ~

p/s for today:
no need to bodoh sombonk.. (mum and dad yang ckp)
-ade la isunye.. keh3-
sekadar berdiskusi ngan diorg secara xfrmal td..

> dinner dua kali.. mak aihsss.. eskerim vanilla + biskut and nasi + ayam goreng.. perghh
> basuh putih dengan penuh kasih mesra.. hahahaha~
> my sis kata lagu garasi (diam & lelah) tu ngeri.. lalalaal~~ layan babe!!
> cont cite underdog @ tv3... huhuhu~
( my sis ckp..model bomba lam "gaviscon" tu jiran sebalah umah ney.. ye ker? )
> sms td..adesss ~ hik3.. awak3... mcm3..

.. (~_~) ik ka aju angat.. ik ka aju angat..dok dang e yek
( hehe.. faez.. mak lang pinjam jap ayat tu ye syg.. hehehe.. )

1121pm

** ik ka aju angat..ik ka aju angat.. dok dang e yek = basikal laju sangat..basikal laju sangat..xsempat (xdang) nak brek..

No comments: