Tuesday, March 30, 2010

:: "awak kena yakin" ::

salam ^_^
pembuka bicara utk hari ini..
bintang??? hurm td hujan.. ntah ade ntah tidak..

hari ni.. sibuk ngan kelas.. adeh laa.. kelas start kul 11 smpai la 7 mlm..perghh!!!~
huhuhuh~ adeh la.. demam pown .. lom kebah tol2 lg neh..
mcm2 tul bnda yang berlaku..
mau je aku menjerit sekuat hati aku.. tp.. ape kan daya aku..
hurm.. :(
kejadian ptg td...
jujur aku katakan.. ye.. aku tersnyum ..hati aku indah sgt waktu tu..
tp.. di penghujung... hurm.. :(
:S i just can gve my "fake" smile..~~ hihihih..

" jgn tnya lebey2.. nnti lain lak jadinya"
thanks irah.. coz faham fa..
lien pown sama.. thanks dear.. huhuh~

to mr.S jugak.. thnks awk..
soal sy yakin atau tidak.. buat mse skrg.. jwpnny x..
thanks sbb fhm keadaan sy..huhuh~~
:)

* layan movie my sassy girl.. adeh.. teringat lak.. ringtone.. i love u.. hehehe~ <3

1127pm

No comments: