Thursday, April 1, 2010

:: aiko is trying to finish her assignment ::

salam ^_^
ello buchuk..
aip3. bintang..

coba kau dengar.. coba kau coba.. ~~

nak mengadu.. ke nak mengeluh.. tp mak pesan.. jangan mengeluh.. xelok.. so.. mengadu je la erks..
LETIH!!!!!!!!!~
siyes letih sesangat.. mau tak nyer.. kelas kul 9 pagi.. sampai kul 11 pagi.. then drive pusing2 bandar ngan irah..
cuci2 mata seposen dua.. ngadap doc2 pelatih kat KFC.. hik3.. sume cina.. aihss.. bila lak aku nak jd mcm diorg erk.. pakai "kot" putih tu.. yela.. mmg hajat tu da tercapai.. but aku hanya dibenarkan guna mse lam lab shj.. huhuh~ nyum3..
ke shahbandar lak.. seb bek otak aku waras lg.. kalo.. mau aku karok kat situ.. hehe.. geram sgt dgr ade sorang tu nyanyi lagu jiwang2. .. time2 panas gitu.. adess.. hehehe.. kang segali aku bantai lagu avril kang.. haaaaa~~

aku cinta padamu.. aku benci padamu.. aku cinta.. aku benci!!!!~

hurm.. kul 3 meeting.. LC.. agenda.. ptpl mini jam.. bla bla bla... hehe... need to dpt sponsor from TM, POLIS dan bbrapa agensi lain.. tuk the next projek.. huhuh~ xpe.. TM nyer.. da ade.. polis lak.. huhuhu..
"ade abg2 polis x yg follow sayer?? nak mintak tolong neh.. hehehe"

balik.. ke pasar.. beli ayam.. hurm.. jalan jem lagik!!!
ym. tagged..wink*.. leb3..
hik3.. :)
(boleh laa.. sbb mcm ok skit.. tp tgk ahh mcm ane nnti.. hope it will more better.. and better)

hurm.. keje lom gak siap2 neh.. blkg da sakit.. tgn, bahu sume sakit..
(blogging xpe lak.. hehehe)

- mish CS much3
- mr.S kamo bz eyh?
- irah.. kepsi?? hehe~
- leen & cB.. bila nak karok??
- pergilah sayangku.. bermula semula.. semangat cinta ku.. membara.. <3
- hatiku masih seperti dulu..~
- mish my faez and aqiel!!
- sok.. manja2 ngan putih.. buchuk..sok pakai bju lain erks.. :)

1141pm




No comments: