Sunday, April 4, 2010

:: egois kah? ::

salam ^_^

kenapa rasa itu datang lagi??
aku rindukan saat itu.. gelak tawa itu..
buatku tersenyum sepanjang hari..
ahh..
knp air mata berlinang..
seperti ingin diluahkan..
kenapa???
hurm..
aku sendiri tak mampu nak memberikan jawapan...
nun di kejauhan..
aku hanya merenung ditingkap kaca..
memandang akan awan..
berharap bintang ada disana.. menemani dan mengerti rasa ini..
rasa insan yang mendamba kasih hati..

lemah kah aku.. hilang keyakinan kah diri ini?
atau ini dikatakan egois manusia..??
namun aku punya alasan yang konkrit lagi berpaksi..
biarlah titisan bait mutiara ini berlinang
asalkan aku tahu kasih itu riang gembira

namun, aku tidak mahu rasa ini menggugat aku
perasaan ku..
biarlah dimata kalian, aku bahagia..
sentiasa bahagia..

-sekadar nukilan orang yang sedang sakit-



No comments: