Sunday, April 25, 2010

:: ceritera aku dan aku ::

salam ^_^
aip buchuk(sowi bju tertinggal..)
bintang? hujan lorh..

hurm.. ape korang pikir tentang ceritera dlm blog? penipu? rekaan? atau satu tempat luahan rasa hati? atau tempat utk mengata org? jawapannya, ada pada diri sendiri.. tak perlu angkat tgn. bertanya pada sesiapa.. atau sms kepada kawan.. utk dptkan jawapan ini.. ( sekadar tersenyum smbil menaip)
** lien.. jgn nk gelak mse bce post neh k

blog..
laman yang bersifat pra-peribadi bagi aku.. yela, kalo peribadi dah jadi diari dah kan.. pastu sah2 dh jatuh hukum haram lak utk kalian baca kan.. (tak kisah la kalian follower aku ke x kan..) sepenjang aku menulis blog, ade dua perkara yang aku gunakan..
pertama, aku dan hari2 aku..
kedua, aku dan pendapat minda aku..
tanpa "rekayasa" atau penambahan.. semuanya yg aku lalui..
niat aku cuma satu, abadikan segalanya dalam "diari kedua aku" ..
:)
(aihss.. lien..sibuk suh ckp dia xsehat)

[** maaf kalo ada mana2 nama yg tersangkut secara sengaja atau tidak sengaja..]

---a.k.u.d.a.n.p.e.r.a.s.a.a.n---

wiohss.. ape sal la.. sume duk pakat tnya.. "single?? bf awk .. xmrh kite jmpe ari tu?? "
mak aihss.. saya single ok.. xde nyer pakwe2.. sy bz..xdenye mse nk lerb2..
tergelak dan tersedak.. asyik2 tu jerk yg org tnya.. eloo!!!!! guys, kalo sy ade bf.. xde nye nak hang out ngan mana2 llki larh..!!!!!!!!!
seharian ujan..
pening lak otak..
(blog pun da merapu)

to lien , babe.. demam ye.. bagus2..
:)
fa balik KT pg selasa.. so..sempat la msuk kelas.. hehe.. 2 jam je kn.. perjalanan.. :)
babe, update la blog tu.. meh2.. join blog sesama mcm dulu2..

to ekay ; bro.. jom2 blog gak.. lama dh xtgk bro blogging..

to follower @ x : thanks coz bce.. hehehe..maaf kalo ada yg terasa atau merasa..

mr.S (shaZ).. maaf awk.. da lama jrg msg.. sy on.. awk lak off.. huhuh.. miss u.. :)
bintang dilangit.. byk yg aku nak luahkan.. dah lama xtgk bintang.. smbil makan eskerim vanilla.. indah sgt!!
familyku tercinta .. love u so much!!
utk kwn baru ku .. acap.. awk.. hik3.. sy xtaw nk ape sal awk.. asyik nak tergelak jerk..

---i'mnotlikeyou---
1018pm


No comments: