Saturday, April 24, 2010

:: dugaan-Nya ::

salam ^_^.. buchuk.. bintang..


Bila Cinta Tak Lagi Untukku
Bila Hati Tak Lagi Padaku

aku dengar lagu ressa herlambang..menyesal.. ntah mcm ane.. jiwa aku kacau!!.. arghh!!.. mcm la bru dengar lagu neh..

aku letak hati dan diri aku jauh dari hiruk pikuk manusia.. hurm.. jauh sekali.. dan imbas semuanya..
banyak betul ceritera yang berlaku.. sedih, duka, gembira dan pelbagai jenis tangisan yang membasahi pipi ku.
'ini semua dugaan-Nya.. kepada hamba-Nya..'

---- a.k.u.s.e.n.d.i.r.i----
semoga aku tabah hadapi semuanya..
tinggal beberapa detik lagi.. dan insyaAllah.. aku akan ke demensi baru..
praktikal!!!
(detik?? berbulan2 lg ahh)
aku ingin ber"pindah" jauh..
ke tempat yg boleh aku ke "fasa peneutralisasian"

---h.a.p.p.y---

hurm, td.. balik kuantan. sepupu akad nikah esok.. tahniah kak ngah! then, bln 6 neh..insyaAllah, along lak tunang..
tahniah jugak..
bahagianya.. alhamdulillah..
"pasni lang la plak.."
"ayah chik, kalo lang..tunggu lang umo 28 erh.. hahaha"
(calon pun xde..aihss.. ayah chik aku neh..slumber jerk)

1207am

No comments: