Sunday, April 11, 2010

:: hari yang meletihkan ::

salam ^_^
ello bintang..dicelah awan..
aip buchuk (jap lg tuko baju lain ye)..
waiting wif the fake smile. huhuh

byk keje ari ni..
kelas.. meeting.. bank in deposit.. lunch.. kelas... kuiz.. barulah ley rehat..
then, my job as p.A for star begin (again..) hihihihi..
xpe bos, p.A turut perintah.. hihi.. ;)
dia selsema.. hurm.. tp dia ckp da mkn ubat.. gud3..
kol him.. ask bout game.. so.. bla bla bla wif him..
ok ;)
mr.S.. in perak rght now.. huhu.. take care ye wak.. :)

----------------*----------------

fa, ape yg kau rasa sbnrnya??
bahagia??
ye.. aku bahagia.. dengan cara ku sendiri..
terlalu indah rasa itu.. sayang untuk aku buang jauh2..
aku tak mampu lagi..
jika Allah mentakdirkan aku utk membuangnya..
aku akan redha..pergi dari nya..
namun, ia terlalu indah..
jika itulah yang sepatutnya aku miliki..
aku akan genggam sedaya upaya kasihku..
aku percaya.. Allah.. akan memandu ku..
kepada apa yang ku cari.. :)

1139pm
-mood- happy.. mish star

No comments: