Wednesday, April 14, 2010

:: "rezeki silaturrahim" ::

salam ^_^
ello bintang.. aip2 buchuk..
kamo..
mr.S..

"rezeki silaturrahim"
"jika tu sudah ditakdirkan..saya terima dengan hati yang terbuka"
insyaAllah..
kerana aku percaya Allah sentiasa mengetahui segalanya..

to mr.S :
jika itu takdirnya..sy terima..
awk dah bahagiakan saya..
mungkin jarak.. mmg jauh memisah..
kenal awk.. itu indah buat saya..
ok?
:)

bangun lewat?? mak!!!!rushing2 to class..
blurr neh.. seb bek.. ley cover..
hurm.. mlm td susa nak tido.. i mish thay guy!
read all his sms.. yg mula2.. smpai sekarang..
really mish that moment..

it's ok.. mak da pesan.. study.. the first important syg.. so.. yg the 2nd tu.. insyaAllah..
"saya cuma nak mak , ayah , dan sume bahagia"

aihs.. da lama aku xtgk bintang kat langit.. bila erk.. nak lepak lg?? mlm jmaat neh?
insyaAllah..

-------r.i.n.d.u------

rindu.. itu yg bersarang..
sakit betul menahan rindu..
terima kasih Tuhan, rindu yang ada ini..
mengajarku..
untuk dewasa.. :)

1213am

No comments: