Thursday, April 15, 2010

:: ku pandang bintang dan merasakan ombak ::

salam ^_^
aip2 buchuk..
aku nampak bintang.. :)

ari ni, aku xnak post mcm ari2 sudah.. aku nak bg pndpt skit.. hurm.. atas ape yg aku lihat, dengar dan fikirkan..

"kenapa ditangisi lelaki itu?"
"sbb saya sayang dia"

adakah itu boleh diterima pakai? sedangkah dia bukan "siapa2" dalam hidup kita.. maksud aku.. bukan ayah, abg, atau suami.. dia hanya memegang watak "kekasih" yang memainkan kata cinta dan kasih .. kenapa perlu seksa diri? berembun dengan percikan ombak senja yang menyejukkan urat sendi?.. aku hanya memerhati apa yang terjadi.. walaupun aku tak tau apa sebenarnya kemelut yang terjadi.. hurm.. sungguh berat apa yang dikatakan "cinta"..
tatkala cinta mengusai diri, kawan lagi bukan teman.. sabahat bukan lagi saudara.. (terasa hati?) tapi itu yg terjadi.. (kebiasaannya)..kemana pergi kewarasan akal? kemana letaknya sempadan antara diri dan dia? aku masih mencari akan konklusi itu..

- aku hanya mengarang apa kata hatiku.. maaf jika kelancangan ini.. membawa kegurisan hati.. kerana aku bukan sempurna dalam pemikiran..dalam perasaan.. dalam apa jua.. tapi.. aku sudah punya cinta dan kasih.. ayah, mak, abg2, akak2,adik,anak2..sahabat2ku.. "kekasih".. akan ku miliki nanti.. insyaAllah.. -

1204am
mood : letih + sakit + bengang + rindu
mr.S ..bz erks..
yunk :)

No comments: