Saturday, April 3, 2010

:: semangat dan chenta bersatu ::

salam ^_^
ello buchuk ku..
aip2 bintang malam.. :)

orang kata semangat itu penting.. namun ade jugak yang cakap.. chenta yang melahirkan semangat.. adakah itu benar??
namun, malam ni aku rasakan ade saru penyatuan rasa dalam diri aku..
semangat dan chenta.. huhuhu~ :)
kenapa?? dan bagaimana?
aku pun xdapat pastikan..
(ape yg aku melalut neh??)
sebenarnya.. ( hurm.. yeker ape yg aku akan tulis neh??)..
man u vs chelshit.. opss chelsea..
tganu vs hang pa.. oppsss kedah..

haru biru.. sbb dua2 team kalah.. adehlaaa..
but i found smthng.. semangat dan chenta itu menyatu..
(wieshh fa, ko merapu lagi)

sbnrnya.. aku xsehat.. gastrik.. hurm.. otak terbang ntah kemana.. kerja lak berlambak-lambak lg..
dia lak..
hurm..jauh kat sana.. adess la~~
seharian duk tahan sakit.. aku gagahkn diri.. drive ke mydin.. beli barang masak..
utk dinner.. hurm.. pusing2.. smpai sakit dtg menyucuk-nyucuk.. arghh!!!~
tgk game yg blurrr.. then..follow livescore.com..
man U tetap man U..
glory tetap glory..
we are always be man U..
:)

ade smbdy ask me..bout "it".. hurm..
adeh.. mcm ane hah?
i need it's came as semulajadi.. bkn dipksa atau direka2..

i think i need to go..
hope tomorrow will be fine..
xmo gastrik daa.. esok ade kelas pagi lak tu..
huhuhu~

mish u, cS
mish my family too..
dad, thanks for the money..
lurve.. still grow in my heart.. :)

1120pm

No comments: