Monday, April 12, 2010

:: happy..sad.. aku.. aku tahu ::

salam ^_^
(ari2 aku post.. hurm.. penyakit lama dtg balik ahh neh)
ello buchuk..
aip2..mr.S
nak ke pulau ye.. :P

ada cinta??
am i?
falling in lurve?
to that guy?
syg?
hurm.. fa2..
adess.. tp.. to mr.S..thanks coz awk da wrnai idup sy.. :)
nnti gi pulau pangkor tu hati2 erk..

hurm.. ari ni letih..
kuiz.. resume bru je settle.. tp xsubmit lg..
fa2.. bila la nk settle sume keje neh??
pas satu2 keje dtg neh.. bila nak settle? proposal..lom lg wat.. next week nk submit da..seb bek projek tu..xpyh guna budget.. hurm.. adeh la!!
fa.. namo malas2 k!!!

sbnrnye.. aku da home sick neh.. hahaha.. rindu la..faez..aqiel..
mak lang rindu kalian neh.. mcm ane hah? xsbr nak tunggu 22 neh..
insyaAllah..mak lang balik sana! hihihi..
22 april?? befday kamo ..

-makin aku cinta-

---------------------------------c.i.n.t.a-----------------------------------------------

hamka; "cinta itu mengajar akan kekuatan..bukan kelemahan."

jujur.. seraut wajah aku rindui..
menjelma ke mimpiku semalam..
perjuangkan rasa yang aku rasakan..
sedetik semalam.. kau datang.. ke mimpiku..
membuahkan rasa bahagia..terubat rindu kemelut jiwa ini..
mimpi semalam..adakah petanda akhirnya..segalanya..
akhir nya.. pertemuan dan perhubungan?
semakin jauh ku melangkah.. semakin kuat hatiku..
menyatakan rinduku..
entah apa yang berlaku?
atau aku mesti berpaling kepada kasih lain?
mak pernah berpesan.. ambillah yang nyata sayang..
kerana itu lebih terjamin..
Allah.. sentiasa bersama aku..
insyaAllah..tidak hari ini...esok.. lusa.. akan datang
jawapannya pasti datang..
:)

1200pm



No comments: