Monday, April 26, 2010

:: katak wat gig? hehe ::

salam ^_^
buchuk.. esok kite balik KT ye
bintang.. kau sembunyi lagi.. hujan~~

---a.k.u.d.a.n.h.a.r.i.k.u---
lalalala~~.. aku hepi.. aku hepi.. hehe~.. syukur ya Allah, Kau berikan cahaya kepada ku.. Kau juga berikan kebahagiaan kepadaku.. gembira sgt2.. :)
tenang aku melihat dan mendengar gelak tawa mereka.. kebahagiaan mereka..adalah kebahagiaanku..
hve a good time..and moments today!!!
---l.u.r.v.e---
hurm.. semalam nada aku mcm keras skit.. (tapi ade je yg gelak.. besa ahh pengfollow yg terhebat.. lien.. :)) babe, gelak ye.. dush2 kamoo..
hurm.. byk yg berlaku ari ni.. besh!..
aku dpt lesen baru.. zaman P dah ku tinggalkan.. hek2..
shop baby's stuff.. ske2.. adiah tuk anak sedara abg ngah aku.. huhu~ really lurve it!! baju tecik2..kiut2..
pesanan mak.. tido awl.. sok nak drive ke KT.. 2 jam lak tuh!!~.. ( ye2.. mak.. pas blogging..alang tido ye)
---s.m.s.v.s.f.b---
hurm.. mr.S(shaz).. seb bek awk fhm sbb ape sy xmsg awk.. huhu.. fon awk rosak ye.. xpe, jnji fb ngan ym kan ade..rajin tol awk..wat assignmnt.. huhu.. nak skit kerajinan awak tu ley??
(aihss.. kerajinan ley dikongsi2 ker?)
acap.. weihs.. awk kan.. sy tumbuk jgk kang!!.. mne sy taw awk duk uma sewa!!!!!!!~ dush2 kamo! duk msg ngan mamat neh.. gelak xhbis2 aku.. hahaha..
semalam..sebelum tido..aku teringat kat seseorang.. hafiz hanam.. kemana kamo?? abg..dh lama kite xcntct kan.. kemana la abg skrg.. sha rindu abg neh.. hihi.. aihss.. abg apis neh..dush2..
tadi lak.. aku jmpe kedai serbaneka affan.. aihss.. afan?? hihih..kamo dah buka kedai.. xbgtahu ye..hihhi
----g.o.i.n.g.to.k.t.t.o.m.o.r.r.o.w----
huhu..sok dh kena balik Kt...yela, smpai bila nak memonteng kan.. hehehe~~..lgpun, dh rindu nak karok ngan kengkawan.. hehe.. lurve3..

bumi Tuhan dibasahi hujan
menyejukkan kasih damai hati tanah nan gersang
seharian.. hujan membasahi tanah
terima kasih ya Allah..
Kau berikan panas.. kemudian..Kau
berikan hujan..
begitu juga hidup..
dugaan itu ujian..
ujian itu pengubat hati..
menjana kekuatan dan jiwa..
kuatkanlah hatiku..cekalkan lah aku..
insyaAllah.. :)
****-----****

katak?? lom hbis gig lgi kat kolam tuh?? aihsss
1117pm



No comments: