Wednesday, April 28, 2010

:: bout myself? ::

salam ^_^
aip2 buchuk..
bintang.. ade.. jauh sgt.. :)

aku dah isi borang praktikal.. mak nak suh dekat2.. ayah lak.. follow aku jerk..
aku xkesah sbnrnya mana2.. but, in pahang larh kalo ley.. hehe.. bak kata org.. nak gak balik kampung.. :)
kelas mcm besa.. hurm.. satu tajuk yg superb mse kelas fardhu ain.. POLITIK!! pergh.. maka aku pun relate la.. hidup seharian ngan politik semasa.. (ade mata tgk..ade telinga dengar.. ade mulut bg la pendapt..otak tu wat pikir ye)
bla bla bla~.. letih!! but.. gi kedai td.. nampak tart telo!!! besh!!!! hehehe.. lurve it!
esok kuiz.. jam 8 pagi.. aihss.. huhu~

--tentangaku--
mentoring td.. kena wat karangan..psl diri sendiri.. hahaha.. adesss la.. mcm2 la aku karang.. dh mcm blog da aku wat.. ting tong tol. heheh.. bunda2.. mcm la.. but, besh jerk td.. mcm gempaq jerk..
wat karangan sal diri sendiri.. nama saya... saya tinggal..hobi saya... hahahaha.. ~ wink*

---k.a.m.o---
acap.. awk wat sy keliru taw.. sal ym semalam.. adess.. maaf sesgt2..
** boleh lak aku fikir acap neh.. "menyimpang jauh"... hihihi.. ape mksd menyimpang jauh.. itu hanya mereka yang memahami jerk taw!!!! hehehe ~~
mr.S.. awak mana?? .... :(
lien.. hahaha.. lawak tol..dpt kenakan irah.. kawaii la sgt.. hahahha...
irah..best x.. anda terkena "facebook" hangit!!!!!!!!~ hahahahahahahaha ( gelak besar )

----b.i.n.t.a.n.g----
rindu kamo.. yela..dah lama kan tak kelihatan.. hurm.. banyak yang aku nak ceritakan..(pelik x?)..
yela, banyak yang aku lalui sekarang.. suka duka..sama banyak!!.. hehe.. yela, aku tahu semuanya akan mematangkan aku.. membawa aku ke fasa "kematangan" dan "kedewasaan" yang sebenarnya..
bintang dilangit..berkelip kau disana.. :)

1157pm
akujatuhcinta

No comments: