Friday, April 2, 2010

:: hujan.aku.bintang ::

salam ^_^
aip3 buchuk cayunk!
ello bintang.. (walaupun hujan)

do you think Aiko Farahshahida loves someone?
(adehla~~)

hurm, hari ni.. aku mcm baek skit.. ape xnyer.. wat assignment gitu!! hehe.. dah separuh siap.. huhu~..
esok insyaAllah, aku sambung balik.. minggu depan ley ahh submit kat ustaz.. hihihi (mcm student cuntuh neh)..
then, mcm aku janji semalam.. aku nak basuh2 lurve putih aku.. huhu.. putih da bersih.. cun melecun..
last, hang out td.. kena ujan.. huhuh~
nak ke court tu..hurm.. perut la meronta mintak waffle ice-cream.. so.. aku batalkan niat ke court tu.. heheh..

sha lien, mengajak aku ke.. pergi@tidak..

abg aku.. ley lak suh aku duk umah..adeh laa.. alang lapo.. hehehe.. bukan nak kemana pown..
pastu.. bak kata org.. sambil nyelam.. minum air.. aku ngan lien, edar2 flyer gig.. pomot skit2.. hihih.. last2 kehujanan!!!!!
sejuk!!! kaki da start sejuk2 smpai ketulang..!! xmo cramp!! pen xde nak kepit neh..
(wink* kat sekut.. petua dr dia.. hehe)
lalala~~

epi befday nubh!!
al-fatihah buat arwah din beramboi.. semoga arwah dicucuri rahmat..

mish my family~ <3
mish cS much3..
mr.S.. bizi lagi ker ari ni?? msg lewat2 kang.. ngantuk lak..

1200am

No comments: