Monday, April 5, 2010

:: kerja.exam.kelab.kelas.aku.buchuk.bintang hati ::

salam ^_^
aip3.. buchuk syg
ello bintang
(star*)

berbelit je tajuk kat atas tu.. hehe.. yela.. byk dowh keje nak kena settle..
wat kira2 sal duit kelab... attend all the class.. sbb ade kuiz..exam pun da dekat..
hurm.. buchuk.. mcm ane ni syg??.. bintang hati??
hihihi.. :)

kelas punya la lewat.. kul 3ptg.. besh3.... sbb ley lepak2 dlu kat umah.. hehehe.. :)
then, td..aku sekelas ngan kwn aku neh.. (kwn ker?? kenalan larh)..ok2.. tuko.. kenalan aku neh..
skrg neh dia artis.. upenyer dia sekelas ngan aku.. hohoh..
(sms my sis.. kasi jeles skit.. sbb my sis ske sgt kat mamat tuh).. haaa.. wanna story sumting..
ade la..sorang tu.. aku tunjuklah sorang mamat neh kat dia..(yg dia sndiri nak tgk sgt slma neh)..
last2,, dia jwb.. bf dia lagi encem larh.. weihs.. beb, aku xtnya larh bf ko encem ke x..
hahahahahah!!!!!... ko neh.. mmg taw.. sengal!!!!!~

arghhh pening ku bertambah...!!!!!
td.. my bos sms.. ckp sal projek tuh.. adess... mslh3.. need to meeting again.. huhuhu~.. :o

-mish my cS.. letih ye.. :)
-mish3 my family
-tired too~~
-assignment da byk
-:)
-in lerb.. again?

1050pm

No comments: