Wednesday, April 7, 2010

:: pabila demam melanda ::

salam ^_^
ello buchuk
aip2 S..
hi bintang syg.. :)

ari ni.. pergh.. aku ade bengkel..but sebelum tu.. ade listening qiuz.. hurm.. haronok giler..
mau xnyer.. dah la kena duk jauh2.. pastu.. pronouns pun blurr.. huhu.. aku jawab2 dgn penuh redha jela..
huhuhu~
bengkel resume dan interview.. thanks to my bonda, miss ziana, miss yana, miss raihanah.. to the bengkel..
byk yg dpt aku blajar.. tp.. mcm sedey jerk.. bila da wat resume.. tu tndanya.. aku dan ptpl.. semakin "menjauh".. bukan sebb aku sygkn kolej aku tu ke ape.. tp.. aku akan meninggalkan satu zaman yang byk mngajar aku..
mengajar aku untuk lebih kendiri..(ape tu kendiri?? bukan kendi ye.. a.k.a cerek..)
nest week.. aku kena hantar resume..tuk prktikal.. mana pilihan aku?? kuantan, KL, dan mybe perak..
kuantan- aku nak balik kg aku..
KL- hurm.. sbb kalo ley nak swasta..
perak- sbb aku ade kwn kat sana.. then.. ospital dia ok..

now, mr.S demam
merah hidung dia tadi.. kesian dia..
hurm.. aku nak degil2.. xley.. dia xkasi..
so.. xley bebel dia lebey2..
huhuhu~
to mr.S.. jge diri.. xmo nakal2.. mkn ok??

kamu jugak demam..aihss..
knp demam jugak???
huhuh. jge diri jugak ye..
(tula.. sibuk sgt memanjang)

sok.. balik Kj..
hurm..
:)
mish my leb larh..
sok kite jmpe ye syg.. :)

1102pm
aku jatuh cinta?
sayang?
(hihihi)

No comments: