Monday, April 5, 2010

:: domo make me in lurve.. ;) ::

salam ^_^
ello bucuk.. (aihss.. buchuk kat atas lerw)
aip2.. bintang di langit..
faez.. aqiel.. insyaAllah.. kite jmpe ujung minggu neh ye syg!!
neh my 2nd post kan.,. hik2..
ari neh ter'ober' skit .. smpai 2 post.. heheh~

nak story ape ye..
haaaa..
ade orang "setting" nak jd bagus setiap 7 minit..,
so.. setiap kali 7 minit.. dia akan jd lagi dan lagi bagus..
aihss..
kamu2.. hihihi~

mr.S bz ngan report dia..
xpe awk.. sy faham.. :)
saya da mkn nasi la mlm neh.. so.. no more gastrik ye..

adess.. be a ticket runner??
hahaha.. buleh ahh.. letih gak..
(letih layan jalan jem)

and po the pes time gak..
aku xke kelas sehari suntuk.,.
gastrik tol2 wat aku layu..
huhuh~.. seb bek tgahri tu da ok skit..
kelas fardhu ain.. batal.. hurm.. so.. rehat jap td..

tgk abph ngan u.S girls..
dgr gelak tawa.. terkenangkan saat manis..
mse tgk juara lagu..
hik3.. tetiba lak mengimbau kenangan..
kenangan status oleh org itu.. tentang tomok.. hahaha..
aku dimandikan bedak oleh diorg neh..
(coz.. befday aku mse tu.. on 11 jan)
:)

milo kosong panas.. again tonight.. make me in lurve...
and i found sumting again.. domo kun.. arrrghhh!!!!
tiut2.. but rm799.. mak aihss.. mahal lorh..
huhuhuhu~~
buchuk ...u're always be the one syg.. dun wori..
hehehe..

-da smpai KT? alhamdulillah.. sok start la letih ye..
ingat jnji td.. nak rehat.. :)
-xmo gastrik da!!!
-nak jd dak baik.. :)
-nak balik ahh minggu neh.. ade yg nak ikut???
-mish cS much3..
-muahx
-mish my family
-eskerim menantiku..
1216am

No comments: